Verzendbeleid

Wij staan garant voor een uitstekende service en daarom hebben wij ook een verzendbeleid opgesteld om u als klant te informeren over onze werkwijze. Wij vinden het belangrijk om u zo goed mogelijk van dienst te zijn en daarom hebben wij het volgende verzendbeleid voor u opgesteld:

1. Verzendkosten: Wij hanteren geen verzendkosten voor bestellingen binnen Nederland en België. Bij retouren komen de verzendkosten voor het retourneren voor rekening van de klant.

2. Bestelling volgen: U kunt uw bestelling volgen door middel van de aangeboden track & trace code. Zodra het pakketje bij de koerier is, ontvangt u de code per mail.

3. Levertijden: Wij streven ernaar om uw bestelling binnen dezelfde werkdag te verwerken, maar uiterlijk binnen 2 werkdagen. De meeste artikelen komen direct vanuit de leverancier, waardoor de gemiddelde bezorgtijd tussen de 5-12 werkdagen ligt.

4. Niet thuis: Indien u niet thuis bent op het moment van bezorging, wordt het pakketje naar het dichtstbijzijnde PostNL punt gebracht en daar voor 7 dagen bewaard. Indien u het pakketje niet binnen deze termijn ophaalt, wordt het automatisch teruggestuurd naar de verkoper.

5. Verloren of gestolen: Wij zijn niet verantwoordelijk voor verlies of diefstal van uw pakketje. Mocht u een melding krijgen dat het pakketje is bezorgd, maar u heeft het niet ontvangen, dan helpen wij u graag verder. Neem contact met ons op zodat wij een onderzoek kunnen starten via PostNL en u op de hoogte kunnen houden.

6. Vragen: Heeft u nog vragen over ons verzendbeleid? Stuur dan een e-mail naar onze klantenservice via {jouw klantenservice email}. Wij helpen u graag verder.